Saturday 29 July 2017

Point card

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua,

Kali ni nak cerita sikit pasal point card. Sejak duduk sini dah banyak point card yang saya dapat. Antaranya COOP Miyagi, Ponta, Marumatsu, Yodobashi dan banyak lagi. Alang-alang membeli barang dapat sekali point. Kumpul point banyak-banyak, boleh guna di kemudian hari. Ada yang kena bayar yuran pendaftaran tapi boleh dapat balik duit bila kita nak balik negara kita nanti. Kelebihan ada point card ini antaranya dapat diskaun untuk barang promosi. Kalau di COOP Miyagi (supermarket), saya selalu ambil air mineral percuma dengan menggunakan point card. Jimat dan berbaloi. Lain kali saya kongsi lagi pengalaman lain saya di sini. Jya mata!

Sebahagian point card

Point card kedai makan Marumatsu. Tiap kali makan kat sini dapat kupon drink bar. Yang osem pasal point card Marumatsu adalah maklumat point di bahagian warna kelabu tu akan bertukar setiap kali bayar bil

No comments:

Post a Comment

~Perjalanan IVF~Episod 3~

 Assalammualaikum dan salam sejahtera minna san, Setakat blog ni ditulis, saya baru sehari selepas menjalani prosedur IVF-FET. Sejujurnya, p...